به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری ها و مشارکت فرمانداری در اجرای پروژه های آب شرب و بهداشت مناطق روستایی شهرستان عنوان داشت: مخازن ذخیره آب پروژه آبرسانی به قطرم ساخته شده و پیمانکار اجرای خط انتقال آن نیز در ماه جاری در شهرستان مستقر و کارگاه خود را تجهیز می کند.

محمد رضا فاتحی همچنین در خصوص نارسایی های ایجاد شده در آبرسانی به روستاهای کوشک و گزستان تصریح کرد: مجوز حفر چاه جدید در دشت شیطور صادر شده و پیمانکار آن انتخاب و به زودی این چاه حفر، تجهیز و وارد مدار می‌شود.

این مسئول در ادامه پیرامون طرح آبرسانی به روستای خوسف و بشکان نیز خاطر نشان کرد: برنامه کوتاه مدت پیشنهادی شرکت برای رفع کمبود آب شرب و بهداشت در این دو روستا را تا هفته آینده به فرمانداری شهرستان ارائه می دهیم.

فاتحی اضافه کرد: گزینه‌های بلند مدت از جمله وصل شبکه آبرسانی کوشک، گزستان، شیطور و دولت آباد را به خط آب انتقالی بافق_بهاباد مورد بررسی قرار داده و نهایتاً در صورت تصویب این طرح، اجرای حدود ۲۵ کیلومتر خط انتقال آب را از شیطور به خوسف و بشکان عملیاتی می کنیم.

خوسفیمشاهده نوشته ها

Avatar for خوسفی

روستای خوسف در ۱۱۰ کیلومتری شهرستان بافق وهمچنین ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان بهاباد قرار گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *