به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید سید محمود رضوی جوانمرد ۱۸ ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در کربلای ۸ و منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید سید محمود رضوی فرزند سید حسین، سال ۱۳۴۸ در روستای خوسف از توابع شهرستان بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل تا مقطع متوسطه شد و برای تامین اقتصاد خانواده در امر کشاورزی مددکار پدر بزرگوارش بود.

با جریان نهضت اسلامی به دلیل سن کمی که داشت نتوانست در فعالیت های سیاسی حضور بسزایی داشته باشد اما فعالیت های انقلابی خود را از مسجد زادگاهش آغاز کرد.

شهید رضوی در پایگاه مقاومت شهید مطهری فعالیت های ارزنده ای داشت و شرکت در مراسمات مذهبی و سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)،نماز جماعت از جمله فعالیت های فرهنگی وی بود.

با آغاز جنگ تحمیلی به فراگیری فنون نظامی در اهواز پرداخت و و رهسپار جبهه های حق علیه باطل شد.سرانجام تاریخ ۶۶/۱/۱۸ پس از چندین مرتبه مبارزه در عملیات کربلای ۸ و منطقه شلمچه به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان ۸ سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

خوسفیمشاهده نوشته ها

Avatar for خوسفی

روستای خوسف در ۱۱۰ کیلومتری شهرستان بافق وهمچنین ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان بهاباد قرار گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *