به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید اکبر ابراهیمی جوانمرد ۲۱ ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید اکبر ابراهیمی فرزند محمد ، سال ۱۳۴۴ در روستای خوسف از توابع شهرستان بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل تا مقطع راهنمایی شد و سپس جهت تامین اقتصاد خانواده مشغول به کار شد.

در دوران انقلاب اسلامی در تمامی تظاهرات ها شرکت می کرد و در پخش اعلامیه های امام (ره) نیز فعال بود،شهید ابراهیمی برای انجام فرایض دینی و مذهبی به مسجد جامع و مسجد راه آهن می رفت.

با شروع جنگ تحمیلی به فراگیری فنون نظامی در کرمان پرداخت و رهسپار جبهه های حق علیه باطل شد. سرانجام تاریخ ۱۳۶۵/۱/۲۱ در منطقه سومار به شهادت رسید.

کلامی گهربار از شهید اکبر ابراهیمی؛

شما دانش آموزان با درس خواندن و پیشرفت در آن از نابودی فرهنگ اصیل اسلامی و هجوم فرهنگ غرب به جوامع اسلامی جلوگیری کنید و به خواهران سفارش می کنم حجاب خود را حفظ کنند که حجاب سنگر آنهاست.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان ۸ سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

خوسفیمشاهده نوشته ها

Avatar for خوسفی

روستای خوسف در ۱۱۰ کیلومتری شهرستان بافق وهمچنین ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان بهاباد قرار گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *